Verzenden

Je hebt een bestelling geplaatst, maar vraagt je af wanneer de bestelling verzonden wordt.
Wij hebben de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet:

Wat is de status van mijn bestelling?
Wanneer komt mijn bestelling binnen?
Wat zijn de verzendkosten?
Wat kost verzenden naar een ander land?
Ik heb een andere vraag.

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra je betaling ontvangen is wordt de order doorgestuurd naar onze leverancier en wordt deze in productie genomen. Wanneer de order verstuurd wordt krijg je van ons per email een verzendbevestiging.
Let op: Je bestelling kan in deelleveringen aangeleverd worden.
Je kunt de status van je bestelling inzien door in te loggen op je account op de website. Hier zie je per bestelling de actuele status.

Wanneer komt mijn bestelling binnen?

Je wilt je nieuwe raambekleding natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. Een vraag die vaak gesteld wordt is dan ook wanneer de bestelling verzonden wordt. Houd er rekening mee dat de producten allemaal op maat gemaakt worden, hierdoor is er een gemiddelde levertijd van 10 tot 15 werkdagen nodig. De exacte leverdatum staat bij het product aangegeven. Zo hebben een aantal producten een kortere levertijd, en een aantal een langere levertijd.

Wij versturen je bestelling vrijwel altijd via NE DistriService. Zodra je bestelling verzonden wordt vanuit de leverancier ontvang je van ons een verzendbevestiging. Vanuit NE DistriService ontvang je hierna een email met vooraankondiging dat zij komen afleveren. Je kunt hier zelf nog de afleverdag wijzigen. Op de dag voor de aflevering ontvang je de traceerlink. Hiermee kun je op de dag van de levering daar de geplande en de verwachte aankomsttijd terugvinden.

Kun je jouw bestelling niet terugvinden? Neem dan contact op per telefoon, of email: [email protected] Vermeld hierbij duidelijk uw ordernummer.

Niet thuis bij aflevering NE DistriService
Ben je bij aflevering van de bestelling niet thuis, dan biedt NE DistriService uw pakket de volgende keer dat jouw afleveradres in de route zit weer aan. Ben je na de tweede keer niet thuis, dan wordt je pakket opgeslagen in het depot van NE DistriService tot er een nieuwe afleverafspraak gemaakt is, of gaat deze retour naar de leverancier.

InfoNotice
Als je niet thuis bent, dan stopt NE DistriService een InfoNotice in uw brievenbus. Hierop staat wat je kunt doen en het telefoonnummer van NE DistriService.

Je kunt:
- Zelf het pakket afhalen
- Een ander afleveradres doorgeven
- De aflevering opnieuw inplannen
- Het pakket aan ons retourneren

Als het voor NE DistriService onmogelijk is om het pakket bij je af te leveren na de eerder ondernomen 2 pogingen (omdat je bijvoorbeeld niet thuis bent, en niet reageert op de InfoNotice), dan wordt het pakket naar ons teruggestuurd. De kosten hiervoor (à € 29,50) + de kosten van de bestelde producten worden aan je doorberekend, daar onze producten speciaal voor jou op gemaakt worden kunnen wij deze niet terug nemen. Deze kosten zijn voor het product zelf, het verwerken van de retourzending en de administratieve afhandeling. Als je pakket weer bij ons terug is, zullen wij contact met je opnemen.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij Raambekleding Nederland.NL verzenden wij onze producten standaard naar Nederland en België. Je betaalt hiervoor geen verzendkosten bij je bestelling. Deze nemen wij voor onze rekening.

Wat kost verzenden naar een ander land?

Wij leveren onze producten zonder verzendkosten in Nederland en België. Wil je jouw bestelling laten bezorgen op een adres in een ander land of buiten de EU? Neem contact op met onze klantenservice via [email protected] Wij rekenen de verzendkosten graag voor je uit.

Heb je een andere vraag?

Niet het antwoord gevonden dat je zocht? Neem gerust contact op met onze klantenservice via [email protected] of bel ons op: +31(0)70-7110394.