Bestellen

Je gaat bestellen of je hebt een bestelling geplaatst, maar hebt toch nog een vraag?
Wij hebben de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet:

1. Hoe kan ik online de bestelling plaatsen?
2. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
3. Wat is de levertijd van mijn order?
4. Wat zijn de maximale maten?
5. Moet ik BTW betalen als ik van buiten NL bestel?
6. Ik heb een andere vraag.
 

1. Hoe kan ik online de bestelling plaatsen?

Je wilt gaan bestellen via de webshop, maar hoe werkt dat?

Stap 1: Selecteer de door jou gewenste producten:
- Je geeft de gewenste breedte op in mm (125,5 cm = 1255 mm )
- Je geeft de gewenste hoogte op in mm (254,5 cm = 2545 mm )
- Verder volg je per product de verschillende optie's.
- Heb je je bedacht? Klik op 'verwijderen' om een product te verwijderen en kies opnieuw
- Klaar met winkelen? Klik op 'verder met bestellen.
 
Stap 3: Inloggen of account aanmaken
- Ben je al klant bij ons? Of heb je al een kleurstalen via de website aangevraagd? Dan heb je al een account.
Vul dan bij 'geregistreerde klanten' je emailadres en wachtwoord in en log in.
- Heb je nog geen account? Maak jouw account aan. Bij 'Inloggen' vul je jouw persoonlijke gegevens en het afleveradres in. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen. Klaar met je gegevens invoeren? Klik op 'next'.

Stap 4: Verzend & Betaalmethode kiezen
- Je bestelling wordt gratis bij je thuis bezorgd, selecteer deze optie en ga verder.
- Je kiest tijdens het afronden van je bestelling al met welke betaalmethode je wilt betalen. Je kiest bijvoorbeeld voor betaling middels iDeal, selecteer vervolgens je bank. Wanneer je de order verder afrondt kom je vanzelf in het betaalscherm van je eigen bank uit.

Let op: Al onze betalingen worden afgehandeld door onze betalingsprovider, Multisafepay.

Stap 5: Bevestigen
- Je ziet een overzicht van je bestelgegevens. Vergeet je jouw bestelling niet te controleren?
Op alle bestellingen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing, ga je hiermee akkoord, plaats dan een vinkje.
Klopt alles? Je kunt de bestelling afronden met de knop 'plaats bestelling'. Wil je toch nog iets wijzigen? Klik op 'wijzig' en pas je bestelling aan.

Stap 6: Betalen
- Nadat je op 'plaats bestelling' hebt geklikt kom je in het betaalmenu en kun je de betaling afronden met een betaalmethode naar keuze.
 

2. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Je hebt een bestelling geplaatst maar je wilt hier onverhoopt toch vanaf zien of je wilt een wijziging doorvoeren aan je bestelling. Dit kan alleen wanneer je binnen 24 uur na bestellen contact met ons opneemt en de bestelling nog niet in productie is genomen door onze leverancier.
Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected] of bel: +31(0)70-7110394 (Openingstijden).

3.Wat is de levertijd?

Zodra je betaling binnen is bestellen we het artikel bij onze leverancier. Op het moment dat het product verstuurd wordt door de leverancier krijg je van ons een verzendbevestiging. 1 tot 2 dagen voor aflevering van je bestelling ontvang je tevens een track en trace code waarmee je de bestelling kunt traceren.

Daar al onze producten voor jou op maat gemaakt worden bedraagt de levertijd gemiddeld tussen de 10-15 werkdagen. De levertijd is per product afhankelijk, dit staat op elke webshop & per product aangegeven.
Al onze producten worden exact voor jou op maat gemaakt. De gemiddelde levertijd is tussen de 10-15 werkdagen na ontvangst van de betaling. De genoemde levertijd is gebasseerd op betaling met Ideal of Paypal. Kies je voor bankoverschrijving of creditcard dan moet je rekening houden met 2-5 dagen extra i.v.m. verwerking van de betaling.

4. Wat zijn de maximale afmetingen van de producten?

Dit is verschillend per product. Bij het invoeren op onze site, wordt dit direct weergegeven, let op: vul altijd mm in (voorbeeld: 145,5 cm = 1455 mm).

5. Moet ik BTW betalen als ik van buiten NL bestel?

Wanneer je vanuit het buitenland, bijvoorbeeld Belgie, besteld dan ben je als consument verplicht BTW af te dragen. Als bedrijf kun je echter BTW vrij bestellen, hiervoor dien je jouw BTW nummer in te voeren bij het aanmaken van een account, of het afronden van je bestelling. De prijzen worden hierna automatisch aangepast zodat er 0% BTW gerekend worden.

6. Heb je een andere vraag?

Niet het antwoord gevonden dat je zocht? Neem gerust contact op met onze klantenservice via [email protected] of bel ons op : +31(0)70-7110394.