Backoffice medewerker

(32-40 uur p/w) – Onze klanttevredenheid is jouw passie!

Als backoffice medewerker ben je de schakel tussen verkoop en klantenservice. Jij bent de spil en controleur vanaf het moment een dat er een bestelling is geplaatst. Je herkent uitdagingen en denkt pro actief mee naar oplossingen. Zelfstandigheid, verantwoordelijkheid, georganiseerd en stressbestendig te werk gaan, zijn dan ook cruciale eigenschappen voor deze functie.

Ja, dat ben ik! Hoe ziet mijn gemiddelde werkdag eruit?

Je gaat o.a. aan de slag met het controleren van orders, houdt levertijden van bestelling in de gaten en grijpt in waar nodig. Je hebt een hands-on mentaliteit en neemt contact op met onze leveranciers waar jij een kink in kabel van het proces ontdekt. Je hebt regelmatig klantcontact om hen te informeren over hun bestelling. Wanneer een bestelling volledig is afgerond stuur jij een leuke attentie naar deze klant voor een optimale klantenservice!

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende, zelfstandige functie binnen een snel groeiend bedrijf
  • Ruimte voor eigen initiatief, inbreng en ondernemerschap
  • Een gezellig team vol enthousiaste collega’s waarmee we iedere vrijdag gezamenlijk verzorgd lunchen (momenteel helaas even niet i.v.m. COVID19)
  • 25 vakantiedagen op basis van 40-urige werkweek
  • Bonus regeling
  • En natuurlijk korting op onze mooie producten ;)

 

Wat vragen wij?

  • Je hebt MBO/HBO werk- en denk niveau
  • Je bent stressbestendig, schakelt snel en kan goed zelfstandig werken
  • Ervaring als backoffice medewerker of soortgelijke werkzaamheden
  • Je en handelt klantgericht
  • Affiniteit met de woon-en interieurbranche is een pré
  • Goede beheersing van Engels (en eventueel Duits) is een pré

Heb je interesse?

Natuurlijk wil je meer weten! Voor meer vragen over de functie, ons bedrijf en de sollicitatieprocedure kan je contact opnemen met Chris van der Zwet via 070-7110394.